Met dit receptenboek, met Mijn Eigen Lijn recepten, wordt afvallen een feestje!
Gratis Download

Page content

Dieet menu voor de hele week!

Dieet menu voor de hele week!

Dieet menu, iedereen heeft er wel eens naar gezocht. Maar welk dieet menu past goed bij je? Wat mag je wel en wat mag je niet eten? In dit artikel geef ik je een aantal voorbeelden van wat je kunt eten in een lekker dieet menu.

Dieet menu

 

Dieet menu: het ontbijt

Het begint allemaal met het ontbijt ’s ochtends. Deze belangrijke maaltijd mag je dan ook nooit over slaan. Nu volgen een aantal voorbeelden waarmee je je dag kunt beginnen.

  • Toast met mager beleg (bijvoorbeeld met jam of chocolade pasta)
  • Brood (kant en klaar of zelf gebakken) met bijvoorbeeld jam of chocolade pasta of ander mager beleg
  • Muesli (gemakkelijk te bereiden met magere melk, magere yoghurt, magere kwark of koolhydraatarme Alpro soja melk/yoghurt)
  • Havervlokken/ havermout: een heerlijk warm papje in de smaken vanille, chocola, appel kaneel en esdoorn bruine suiker.

Dieet menu: de lunch

omelet dieet menu

De lunch in het dieet menu is vergelijkbaar met het ontbijt. Je kunt zelf zoveel variëren als je maar wilt! Pak je ’s ochtends alleen een shake of een dessert omdat je het brood moeilijk weg krijgt? Dan heb je tijdens de lunch misschien wel zin in een stevige bite. Beleg je brood met wat extra (toegestane groente) voor een gevuld gevoel.

Daarnaast kun je ook een soepje pakken of een lekkere omelet of pannenkoek bakken. Het kan allemaal met Mijn eigen lijn. Heerlijk, snel en gevarieerd afvallen!

Wat dacht je van een chocolade muffin tijdens de lunch? Of een heerlijke Brioche? Makkelijk te bereiden en na ongeveer 15 minuten in de oven een ware traktatie!

Dieet menu: het diner

Tijdens het avondeten lust je wel wat meer…

Bijvoorbeeld pasta met groente en sausje. Mijn eigen lijn biedt daarin genoeg variatie voor een stevige maaltijd. Een aantal voorbeelden:

  • Chili met verse groenten
  • Spaghetti Bolognaise
  • Pasta Carbonara
  • Aardappel-Gehaktschotel (Parmentier)
  • Aardappelpuree voor o.a. stamppot
  • Pizza met saus en groenten
  • Noodles, b.v. met wokgroenten
  • Rijst, met wokgroenten
  • Kant en klaar maaltijden: zoals Wok van kip in zoetzure saus, Rundmedaillons en groenten in saus.

Tussendoortjes in een dieet menu

dieet menu tussendoortjes

Een proteïne reep is bijvoorbeeld een verantwoord tussendoortje. Daarnaast kun je kiezen uit verschillende hartige snacks. Hieronder enkele voorbeelden:

  • Wafels in verschillende smaken ( Chocola, Vanille, Aardbei en Mokka; ook b.v. de hartige variant Ham-Kaassmaak
  • Verschillende soorten proteïne koekjes ( Kokos, Speculoos, Sinas en Chocola)
  • Knapperbolletjes BBQ, Chili, Zure room en Ui, Knoflook peterselie
  • Chocolade soja bolletjes
  • Soja bbq nootjes
  • Zipper chips met BBQ of Cheddar smaak

Daarnaast kun je de Muesli ook als snack nuttigen. Of wat dacht je van de mini toastjes in kaas of naturel smaak? De soepstengels naturel of oregano?  Allemaal lekkere snacks in het dieet menu die verantwoord afvallen mogelijk maken! Je vindt ze allemaal in de webshop.

Wil je ook snel afvallen met shakes, desserts, brood, wafels, repen en snacks of heeft u nog vragen over het dieet menu, neem dan contact met ons op of reageer hieronder.

Comment Section

0 reacties op “Dieet menu voor de hele week!

Plaats een reactie


*